Iedereen weet natuurlijk dat reclame maar een doel heeft en dat is proberen iets te verkopen. Meestal trapt men er niet in, maar soms betrap je jezelf later dat je er onbewust toch bent ingetrapt.
Sommige dingen klinken alleen al onlogisch eerst geld uitgeven om later geld te besparen bijvoorbeeld. Het leuke is dat mensen echt denken goedkoper uit te zijn, zonder dat ze goed gezocht hebben naar alternatieven.
Uit diverse onderzoeken blijkt dat ca. 85% van de aankoop beslissingen onbewust genomen worden , tevens beslist ca. 60% pas op de winkelvloer.
Dan komt de vraag naar voren hoeveel prints moeten we ophangen zodat de klant deze reclame boodschap een aantal malen tegenkomt. Hoeveel prints is afhankelijk van veel factoren maar met een print ben je er niet, dat is al snel weggegooid geld
Zorg voor een visuele boodschap, beelden wordt immers vele malen sneller opgenomen door het brein, dan tekst.
Veel succes, hulp nodig kom dan eens langs de koffie staat klaar.